* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

 
 
🔺١- با اینکه در دولت وی، نجومی بگیرانی چون صفدرحسینی و یاران وی شناخته شدند، اما هیچ برخوردی با آنها صورت نگرفت، بلکه پست جدید هم گرفتند.
 
🔺٢- در دولت آقای روحانی، نجومی بگیرانی که حقوق 60 میلیون در ماه داشتند، ذخیره نظام نامیده شدند. 
 
🔺٣- دولت بجای رسیدگی به مشکلات آب و هوای خوزستان، هوای آلوده و غباری این استان را #عذاب_الهی نامید. 
 
🔺-۴ دولت بجای رسیدگی به کشته شدگان و مجروحان قطار مشهد تبریز، گفت مشکلی ندارد، همه بیمه هستند. 
 
🔺۵ -برادر تنی آقای روحانی به اسم حسین فریدون است  هیچ برخوردی با وی صورت نگرفت و ایشان همیشه و همه جا حضور فعال دارند. 
 
🔺۶- رشد علمی کشور در این چهار سال افت شدیدی داشته است
 
🔺٧- تمامی تلاش ها و دستاوردهای دانشمندان هسته ای که با دست خالی و با وجود تحریم ها، به غنی سازی 20 درصد رسیده بود، سیمان کاری و تعطیل و تعلیق کرد و عملا تمام مراکز هسته ای به موزه تبدیل شده است. 
 
🔺٨- آقای روحانی علی رغم صحبت های خودشان مبنی بر پذیرفتن نقدها، همیشه منتقدان دلسوز خود را تندرو، افراطی، بی سواد، بی شناسنامه، جهنمی، دلواپس و... خطاب کرد. 
 
🔺٩- اکثر کارخانجات قدیمی و سابقه دار کشور که جنگ جهانی و جنگ تحمیلی آنها را تعطیل نکرده بود، در دولت آقای روحانی تعطیل شد مثل ارج و... 
 
🔺١٠- در دولت آقای روحانی، میدان برای سخنرانی و فعالیت ساکنین و فعالین فتنه ی 88 در دانشگاه ها باز بود و هر اقدامی خواستند، به راحتی انجام دادند. 
 
🔺١١- در این چهار سال تمامی کاسبان بازار، از نبود مشتری و بازار کار به شدت می نالند و نگران درآوردن یک لقمه نان برای خود و خانواده ی خود هستند. 
 
🔺١٢- در دولت آقای روحانی، حوادث تلخ منا، کشته شدن حاجیان، تعرض به نوجوان ایرانی در فرودگاه اتفاق افتاد اما دولت بجای محکومیت و برخورد قاطع، حرف از دوستی و برادری با عربستان سعودی زد. 
 
🔺١٣- قرار بود عزت به پاسپورت ایرانی بازگردد، اما سرگردانی وزیر بهداشت در آسمان ایران و قطر و کویت برای اجازه نشستن در فرودگاه عربستان و نهایتا ورود از کشور ثالث به عربستان، برهنه کردن زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس به بهانه بازرسی، ذلت تمام بود. 
 
🔺١۴- ترسیدند سایر کاندیداها، حرف هایی بزنند و نتوانید جواب بدهید، بخاطر همین مناظرات زنده را لغو کردید که بامخالفت شدید قاطبه مردم روبرو ومجبور به عقب نشینی شدید.
 
🔺١۵- در دولت آقای روحانی، قراردادهای ننگین و بسیار خفت بار تر از گلستان و ترکمان چای منعقد شد که در آن چیزی جز خیانت به مردم و ایران نبود، مثل قرارداد FATF و IPC و 2030 و... 
 
🔺١۶- قرار بود در برنامه های مدون شما، در طی مدت کوتاه صد روزه، تمامی مشکلات اقتصادی کشور حل شود، اما عین آب خوردن زیر حرف خود زدید و گفتید من نگفتم 
 
🔺١٧- قرار بود بلافاصله در روز اجرای برجام، تمامی تحریم های اقتصادی، بانکی و تجارتی برداشته شود، بعد از n ماه نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشد، بلکه تمامی تحریم ها تمدید شد و تحریم های جدید وضع شد.
 
🔺١٨- رهبری بارها تذکر داده بودند، آمریکا غیرقابل اعتماد است، اما خودسری کردید، خطوط قرمز نظام را که مورد تاکید رهبر بود، زیرپا گذاشتید ونهایتاخودتان اعتراف کردیدکه "آمریکابه تعهداتش عمل نمیکند"وکاسه چه کنم دست گرفتید.
 
 
 
 
 
۲ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۴۵
زهرا احمدآبادی