* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

کودک درون (دخترانه)

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

                               

                                             

                                                دلم  تنگ شده برای آنه شرلی و  جودی ابت و حنا ....

 

 

شخصیت هایی مثل آنه و جودی خیلی به من شبیه بودن 

 

 

وقتی سنم کمتر بود  مثل آنه رویا پردازی می کردم

 

 

بعضی وقت ها در رویاهای کودکیم  زندگی می کردم

 

 

شخصیتی مثل بابالنگ دراز برای من هم وجود داشت

 

مثل جودی ابت نامه مینوشتمو......

 

 

دوستم صدام می کرد جودی ابوت

 

بعضی از اتفاقایی که برای آنه افتاد

 

تو زندگی من هم وجود داشت

 

مثلا من هم مثل آنه...

 

...........

 

...........

.................

   

 

 

 

                                                                               

 

 

آنه

تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت

وقتی روشنی چشم هایت

در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود.

 

با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات

 از تنهایی معصومانه دست هایت…

 

آیا میدانی که در هجوم درد ها و غم هایت

و در گیر و دار ملال آور دوران زندگی‌ات

حقیقت زلالی دریاچه نقره ای نهفته بود…؟

 

آنه

اکنون آمده ام تا دست هایت را به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری

در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی

و اینک آن شکفتن و سبز شدن

در انتظار توست… در انتظار توست….

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
زهرا احمدآبادی

نظرات (۵)

۰۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۸ پرواز سپید
آخی یعنی همش دنبال مامانت بودی؟خخخخخخ
پاسخ:
مگه آنه دنبال مامانش بوووووود؟

راستش  من عاشق رویا پردازی های آنه بودم

چون خودمم چنین شخصیتی داشتم...
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۸ پرواز سپید
بدجنس شدم آره؟!:)))
پاسخ:
:)....
۱۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۱ ♥ محجبه ♥
یادش یخیییرررر :-)
پاسخ:
:))).....
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۷ رضا فاطمی
یادش بخیر...
الان چی...
هیییییییییی....روزگار
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۳ محمد محمدیان
ما هم عاشق کارتون هایی چون کماندار نوجوان و بل و سپاستین  و سفر های میتی کومون و بچه های مدرسه والت و .. بودیم


یادش بخیرررررررررر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی