* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

خدا جونم ممنون (قبولی ژنتیک)

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ

 

سلام...

وقتی اولین نتایج دانشگاه اعلام شد  شروع کردم  گریه کردن...ته دلم یه کوچولو  به خدا هم اعتراض کردم  با خودم گفتم  چراااااا؟من این همه درس خوندم  تلاش کردم  از خوابم  زدم  از تفریح هم زدم   چراااااااااااااا؟ چرا بهتر  نشد؟ چرا این..؟گفتم خدا حق من این نبود من حتی رشته مورد علاقم هم قبول نشدم.....اگه یادتون باشه من بیوشیمی دولتی قبول شده بودم  از شانس بدم چون دانشگاهای تهران امسال گرایش بیوشیمی نمی گرفت مجبور بودم  برم  طرف های مشهد.....با خودم می گفتم  چهار سال دور از خانواده...دور از خواهر وبرادر......البته نیازی به خوابگاه گرفتن نبود چون پدر و مادر بزرگم اونجا زندگی می کردند ....ولی ...بازم  دوری پدر و مادر برام سخت بود ....تا اینکه نتایج دانشگاه آزاد اعلام  شد ومن پرستاری کرج قبول شدم.....این دفعه یه ناراحتی دیگه داشتم چون رفت و آمد از تهران تا کرج برام سخت بود  باید خوابگاه می گرفتم و هفته ای یکبار به خونه سر میزدم....حس خوبی به خوابگاه نداشتم  ..... تصمیم گیری برام سخت شده بود  بیوشیمی یا پرستاری یکی می گفت پرستاری پول توشه کار داره رشته عالی حتما برو پرستاری یکی می گفت  روحیه تو به پرستاری نمی خوره پرستاری رشته سختی آدموفرسوده میکنه خسته میکنه  بدرد دختر نمی خوره  ..... نمی دونستم باید چی کار کنم  زمان گذشت ....تقریبا نزدیکای آبان بود ومن هنوز تو خونه نشسته بودم...از پرستاری می ترسیدم...بیوشیمی هم که دلتنگی خانواده رو داشت رفتم و درباره ی بیوشیمی تحقیق  های زیادی کردم  علاقه مند شده بودم  گفتم من بیوشیمی دوست دارم  میرم میخونمش تا میخواستم  خودمو با بیوشیمی سازگار کنم  اعلام شد دانشگاه سراسری تکمیل ظرفیت داده  دوباره انتخاب رشته کنیدوقتی فهرست رشته و دانشگاه ها رو دیدم  خیلی خوشحال شدم همون رشته و دانشگاه مورد علاقم تو تهران  همونی که آرزوم  بودتو  اولین نتایج قبول شم  تکمیل ظرفیت داده بود  انتخابش کردم ....خداخدا می کردم  دیگه این دفعه قبول شم همین چند روز پیش نتایج اومد ومن همون دانشگاه همون رشته تو تهران قبول شده بودم  نمی تونستم باور کنم...وقتی اسم رشته و دانشگاه رو تو سازمان دیدم  از خوشحالی نمی دونستم چی کار کنم....رفتم و ثبت نام کردم ....انشاءالله از بهمن میرم  سرکلاس دوتا ویژگی خوبی که دانشگامون داره البته به نظر من یکی اینکه ویژه خواهران دومی اینکه فضای مذهبی داره .....ژنتیک خواسته ای بود که...می خوام با عشق علاقه فراوون ژنتیک رو شروع کنم و تا آخرش ادامه بدم....نمی دونم حکمت خدا چی بود که من ترم مهر ژنتیک رو قبول نشم...ولی الان  خیلی خوشحالم    روز دانشجو هم مباااااااااااااارک

                                  خداجونم ممنون....

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
زهرا احمدآبادی

قبولی من

نظرات (۱۲)

۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۰ محمود منصوری
تبریک.انشالله به آرزوهات برسی
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۳ پرواز سپید
خیلی خوشحال شدم! قلبا خوشحال شدم! :)
برای منم دعا کن اونی که خیره برام پیش بیاد دارم دنبال دفترچه ارشد میرم...
پاسخ:
ممنون از شما

چشم حتما.....

انشاءالله موفق می شید...
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی خوشحال شدم تبریک میگم آبجی......
پاسخ:
سپاس...
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۰ ♥ محجبه ♥
روزت مبارک آجی :)
پاسخ:
ممنووووووون....
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ محمد محمدیان
خدا رو شکر که آخرش بعد اون همه استرس .. الان داری میخندی

موفق باشید
پاسخ:
خدا رو شکر....
زنده باشید، تبریک میگم بهتون. به امید روزای خوب...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۲ دختر مهتاب من زنده ام
تبریک میگم بهتون
پاسخ:
سپاس....
 خوش بحالتون ...خداروشکر که تلاش هاتون نتیجه داد...دعاکنید تلاش های ما کنکوری های جدیدم نتیجه ی خوبی داشته باشه...

پاسخ:
انشاءالله...
خدا جونم ممنون (قبولی ژنتیک) :: * شیعه *
pkbkytqpl http://www.gi2129k52t750104elwm342as3gdjhvps.org/
[url=http://www.gi2129k52t750104elwm342as3gdjhvps.org/]upkbkytqpl[/url]
apkbkytqpl
خدا جونم ممنون (قبولی ژنتیک) :: * شیعه *
ajwbpgpyodv
[url=http://www.gb35r16t3nl1oc7k75q1p2337b8pumu8s.org/]ujwbpgpyodv[/url]
jwbpgpyodv http://www.gb35r16t3nl1oc7k75q1p2337b8pumu8s.org/
First off I would like to say terrific blog!
I had a quick question that I'd like to ask
if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your
head before writing. I've had trouble clearing my thoughts in getting my ideas out
there. I do enjoy writing but it just seems like
the first 10 to 15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?
Cheers!
It's in fact very complex in this busy life to listen news on TV, therefore
I simply use the web for that reason, and get the latest
news.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی