* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

اسلام وشیعه واقعی

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

‹‹اَینَ السَّببُ المُتصِلُ بَینَ الاَرضِ وَ السَّماء››

کجاست دلیل و سبب اتصال بین زمین و آسمان. (فرازی از دعای ندبه)

با عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت شما بازدید کننده محترم از این فضای مجازی .

امیدواریم که بتونیم با این اطلاعات ناچیز توانسته باشیمرضای خداوتکلیف خدمتواطلاع رسانی اسلام،قرآنواهل بیترا ادا کرده باشیم.

فعالیتهای مختلفی در عرصه ضدیت با شیعه صورت می‌گیرد فراوان است. در سال۱۹۸۴در تل‌آویو مخالفین انقلاب و اسلام و ایران جمع شدند و سه روز کنفرانس داشتند. نتایج و مباحث آنها وارد ایران و ترجمه شده است.

 اما ویژگی خاصی کهشیعهدارد،بحث انتظاروامید به آینده، بحث عدالتوحکومت جهانی مهدویاست که دشمنان ما را به این نتیجه رسانده‌ است که اگر جریانات به این صورت پیش برود مسائل به نفع تشیع رقم می‌خورد. در نتیجه فعالیتهای مختلفی علیه ما صورت می‌دهند.

خلأیی که در زمینه فعالیتهای مجازی درجهان شیعهواسلاموجود دارد کاملاً محسوس است. ما میلیاردها صفحه اطلاعات داریم که از طریق بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات قابل دسترسی است.

 شیعه چه سهمی در بین این میلیاردها صفحه دارد؟ فقط یک پایگاه بانک اطلاعاتی،یک میلیون و هفتصد هزارپایان ‌نامه را در خود جای داده است. چه سهمی از این پایان ‌نامه‌ها ازشیعهوجهان تشیعیا مربوط به شیعه است؟ ما حضور مجازی کم ‌رنگی داریم، البته همین حضور اندک هم تأثیرگذار است.

هالیوود سالانههفتصد،هشتصدفیلم می‌سازد و برای سی یا چهل فیلم خود پس از ترجمه به زبانهای مختلف، تبلیغات وسیع ‌تری می‌کند.

 در این بین درصد زیادی از این آثار ضد شیعه است، یا بهمنجی‌گرایی،آخرالزمانوپایان تاریخ و دنیا می‌ پردازد و یا به برخی از نکته‌های خاصی که ما مدنظر داریم حمله می‌کند و سعی می‌کند آنها را از بین ببرد.

مثل: آرمگدون ، ۲۰۱۲ ، ارباب حلقه ها ، نابودگر ۱ تا۴ ، ماتریکس و غیره و ذالک که تعداد آنها بیشمارند ولی متاسفانه اکثر ما مفهوم این فیلم ها را نمی دانیم.نمونه ای از جنگ نرم ›

دشمنان اجازه نمی‌دهند بسیاری از کتابهای خود را به کشورهای مختلف ببریم و در اختیار افراد بگذاریم ولی ما از این بسترفناوری اطلاعاتوارتباطاتمی‌توانیم استفاده کنیم و پیام خود را به گوش مشتاقانمعرفتومعنویتوهدایتبرسانیم.


بحث رسانه‌های سنتی ما باید به سمت رسانه‌هایی برود که به طور معمول بتوانند فعالیتهای گسترده داشته باشند. بایدمسجدومنبرمجازی داشته باشیم و همایش و نشستهای ما محدود به یک مکان خاص نباشد.

 باید از بستر فناوری استفاده کنیم و آنها را جهانی کنیم که یکی از بهترین ، سریع ترین ، مؤثر ترین وگسترده ترین راه همین فعالیت در دهکده جهانیست که کاربران زیادی را به خود کسب کرده است.

پس وظیفه ما چیست؟وظیفه ما اطلاع رسانی در همه زمینه ها ، هوشیاری و آگاهی در  زمینه های مختلف علمیست.

در این فضا سعی خواهد شد در هر زمینه ای و در موضوعات مختلف ، اطلاعات علمی روز ازآن دسته از مطالب  که به نفعدنیویواخرویانسانهاست و برای اطلاع رسانی از درجه و اولویت بالایی برخوردارند برای شما کاربران فضای مجازی  ارائه گردد.تا روز به روز بتوانیم بیشتر و بیشتر در مقابل دشمنان اسلام از دینمان دفاع کنیم.ان شاء الله

انتظار داریم نکات مهم احیانا" از قبیل اشکالات در نگارش و یا هر موردی را که برایارتقایسطحعلمی ،معنویورشداین فضا باعث می شود از طریقپست الکترونیک ‹ ایمیل ›ما یانظراتوب سایت به اطلاع ما برسانین.

لازم به ذکر است :اگر شما هم اطلاعات علمی در اختیار دارین و از طرفی وب سایت ما را لایق درج مطالب علمی خود می دانید می توانین برای ما ارسال کرده و در وب سایت قرار دهیم.

امیدواریم حضرت حق تعالی با تعجیل در ظهور مولایمان، جوارح و جوانح ما را برای خدمت گذاری و نوکری مطلق ایشان قرار دهند.آمین یا رب العالمین

 


 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
زهرا احمدآبادی

شیعه واقعی

نظرات (۶)

سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری

تیم اندروید آماده تبادل لینک با هر سایتی و یا وبلاگی هست

تیم اندروید با رتبه بالایی که دارد ( 34000 ایران و 3 میلیون جهان )میتواند با تبادل لینک با وبلاگ شما رتبه شما را نیز بالا ببرد و در نتیجه وبلاگ شمارا در سطر نتایج جستجوی گوگل و یا بینگ قرار دهد و سر انجام آمار بازدید کننده های شما به طور قابل توجه بالا میرود و میتواند شمارا به خواسته ای خودتان برساند.

برای تبادل لینک با ما لطفا به آدرس زیر برید:

http://teamandroid.blog.ir/page/links

 

 

۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۱ اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۵ محمد محمدیان

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...


عید سعید فطر بر شما مبارک

Impressive article post on the blog, I share the same views. I wonder why this particular country totally does not think like me and adldlionaity the web publication master

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی