* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

بدتر از تو هم تو دنیا هست

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

سلام عزیزان میدونم زندگی خیلی سخت ولی اصلا نگران نباشید دنیا ارزش ............ امروز یه چیزهایی فهمیدم  که به وجود خودم افتخار کردم .حتما از مدارس فرزانگان وعلامه حلی اطلاع دارید (تیزهوشان دخترونه وپسرونه) کسی رو سراغ دارم  که تو فرزانگان درس خونده ازساعت 5صبح شروع می کرده وساعت 2 می خوابیده (یعنی درکل 3ساعت خواب)فکر می کنید رتبه کنکورش چندشد؟87000(سهمیه) درسته 3 تاصفرداره راستشو بخواین خودم  هم باور نمی کردم  ولی منبعش موثق می دونید چند نفر بخاطر رتبه هاشون خودکشی کردن؟.............به نظر شما واقعا کنکور انقدر ارزش داره که سلامتیمون به خطر بیفته؟.....خودمن وقتی فهمیدم بارتبم رشته خوب قبول نمیشم اولش شروع کردم به فکروخیال کردن و چرا منو اصلا چرا ریاضی نرفتم چه دنیایی ......ولی وقتی به نعمت سلامتی فکر کردم  به کسای بی سوادی که بهترین زندگی رو دارن به ثروتمندها و دکتر هایی که زندگیشون شده  پیش رفتن تو مرداب و لجن وکثافت ......... به کسایی که بیشترازمن تلاش کردنو به جایی نرسیدن به............خدامو شکر کردمو گفتم  می تونستم بهترین دانشگاه قبول شم ولی ایمانمو زندگیمو آیندم  به خطربیفته  پس همتون به خدا توکل کنید

این حرفا برای کسایی که تلاششونو کردنو ............ نه برای تنبل ها (اگه امسال درس نخوندی خودتو بدبخت نکنو یه سال دیگه بخون)

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
زهرا احمدآبادی

نظرات (۲)

همین درسته خانم احمد ابادی...
خدارو شکر که شما روحیتون و از دست ندادین.. موفق باشید..کثافت=کسافت
راستی انتخاب رشته میخواین کنین؟
پاسخ:
ممنون از گرفتن غلط املاییم ،صحیح شد بقیه معتقدن من به اندازه کافی تلا شمو کردم و لازم نیست دوباره کنکور بدم  ولی سعی می کنم بیشتر شبانه بزنم که اگه نظرم  عوض شد ازکنکوردادن محروم نشم
This is really interesting, You're a very skilled blogger.

I've joined your rss feed and look forward to seeking more
of your wonderful post. Also, I've shared your website in my social networks!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی