* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

حجاب ازنظرعلم(2) ازدید علم فراروانشناسی

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ
بررسی ضرورت پوشش حجاب از دید علم فراراونشناسی

طبق مشاهدات و بررسی های دانشمندان علم فراروانشناسی بدن دارای یک سیستم انرژی می باشد که تعادل انرژی را در بدن حفظ می نماید.این سیستم انرژی در یک سری نقاط با محیط اطراف دارای تبادل انرژی است و هر کدام از این نقاط با یک سری از خصوصیات فیزیکی ،ذهنی و روحی در ارتباط اند.میزان سلامت روحی و ذهنی و جسمی ما با این نقاط در ارتباط است  و در صورت وجود اشکال در انتقال انرژی انسان دچار بیماری های مرتبط با آن نقطه خواهد شد.

 

 

 

میزان انتقال انرژی این نقاط تحت تاثیر عواملی مثل صوت ، رنگ ، نور ، تغذیه ، رایحه، سنگ ها و جواهرات، احساسات ، تفکرات ، اعمال و حرکات  جسمانی قرار دارد. برای تشریح میزان عبور انرژی اصطلاحا از کلماتی مثل باز یا بسته  استفاده می شود البته نه این که شاهد باز یا بسته شدن چیزی باشیم مثلا  وقتی که می گوییم دلم باز شد  واقعا اتفاقی در جسم ما نمی افتد بلکه منظور یک تعبیر معنوی از یک رویداد باطنی است ، عبارات به کار رفته در این رابطه نیز به همین معنا می باشند.

حال باز یا بسته بودن این نقاط چگونه روی ما تاثیر می گذارد؟

معمولا زمانی که  یک مرکز نیمه باز است در تعادل است و فعالیت های مرتبط با آن در شرایط مطلوبی قرار دارند ولی اگر کاملا باز یا کاملا بسته باشد منجر به عدم تعادل می شود.

در بدن هفت مرکز اصلی در راستای ستون فقرات  از انتهای ستون فقرات تا فرق سر قرار دارند.و هر کدام رنگ مخصوصی را تابش می کنند که با چشم عادی قابل مشاهده نیست.این رنگ ها به مشابه هفت رنگ رنگین کمان از سرخ شروع شده به بنفش ختم می شوند و تحت تاثیر همان رنگ نیز بازتر می شوند.

برای مثال مرکز دوم انرژی در ناحیه ساکرال یک اینچ بالاتر از مجرای ادرار قرار دارد و با لذات و شهوات در ارتباط است و رنگ مخصوص آن نارجی می باشد حال اگر فردی پیراهنی به این رنگ بپوشد یا رنگ و نور محیط نارنجی باشد این مرکز در فرد فعال تر شده میل او را به لذات افزایش می دهد حال اگر این مرکز را در معرض رنگ های تیره و سیاه قرار دهیم فعالیتش رو به افول می گذارد

رنگ نارنجی در زنان و رنگ قرمز در مردان محرک شهوت است. رنگ قرمز با مرکز اول انرژی مرتبط است که در انتهای ستون فقرات و بین عورتین قرار دارد.این مرکز نیز با قدرت ،خشم ، ثروت و شهوت در ارتباط است.

پوشیدن لباس های قرمز و نارنجی موجب تحریک شهوانی شده بیماری های اجتماعی و فردی فراوانی در پی داردکه تشریع پیامد های آن در مقالات و کتب مختلفی مطرح شده است.

و نیز استفاده از لباس های تیره رنگ فعالیت این مراکز را کاهش داده و شرایط متعادلی برای حضور و فعالیت سالم در جامعه را  فراهم می آورد.

برای همین منظور باید از مصرف یا استفاده بیش از حد و نا بجای  عطر ها،  موسیقی ها و حتی خوراکیهایی که باعث تحریک این مراکز شده نیز پرهیز نمود.

 

برخی از منابع

اطلس چاکرا اثر کالاشاترا گویین دا رنگ درمانی اثر بار بارا باورز-آموزش عمی انرژی درمانی بادست اثر جک آنجلو- انرژی درمانی با کریستال ها (معراج بلورین) اثر کاترین بومن-شفای هاله اثر والتر لوبک-...

منبع:http://www.naye-ney-hijab.blogfa.com/post/43حجاب فاطمی

 

 

 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱

نظرات (۷)

هیجان ارتفاع
http://bolanda.blog.ir/category/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE/
خیلی خوبه که می خواین ادامه بدین....
در رابطه با اون موضوع هم اگه فکر میکنین براتون سخته هر طور خودتون دوست دارین...
هر وفت مطلبی داشتین که به وب ما هم میخورد خوشحال میشیم..
مطالب مذهبی هم وب ما داره..
در قسمت فرهنگی زیر شاخه ای با نام مذهبی داریم که اتفاقا مطالبش کمه..چون مطلب جالبی در این زمینه هنوز پیدا نکرده بودیم...
خوشحال میشیم...
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۰ محمد علمدار
چادر حجاب برتر و یادگار حضرت زهرا (س) است
سلام
با مطلب جنجالی هر دم از این باغ بری میرسد بروزم و منتظر شما
واقعا چه جواب محکمی....
لینک میشید
پاسخ:
شما هم لینک میشید ممنون....
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۴ آرش نادیان
سلام.مطلبتون بجا و قشنگ هست.مخصوصا در مورد حجاب خانمها  و آیه هایی که در مورد اونها مینویسید.ممنون.به ما هم سر بزنید.
Hi there, just became aware of your blog through Google,
and found that it's really informative. I'm going to watch out for brussels.
I will be grateful if you continue this in future.
Numerous people will be benefited from your writing.
Cheers!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی