* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

جمله های طنز ضد پسری !

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

جمله های طنز ضد پسری !

سری جدید جمله های طنز ضد پسری !

.

.

.

.

اینکه پسرا مشکل «چی بپوشم؟ » ندارن،
ربطی به ژنتیک و… نداره. کلا یه دست لباس تمیز بیشتر
ندارن.

 

***

 

همونقدری که دخترا برای ازدواج به اذن پدر احتیاج دارن، متاسفانه پسرا هم محتاج اذن مادرن !!

 

***

 

اختلاف طبقاتی داره بیداد میکنه فاصله واحد ما با دختر همسایمون که نباید 7 طبقه باشه فوق فوقش 1طبقه

 

***

 

یکی از بزرگترین دردسرای پسرا اینه که یکی از مخاطبین خاصش ته ریش دوست داشته باشه و اون یکی ۳ تیغه !
اصن نابود میکنه آدمو …

 

***

 

امروز یه دختره تو دانشگا پارک دوبل قشنگى کرد, بعد با خودم گفتم دمش گرم دختراهم بلدن
ولى وقتى امروز اون دختره رو تو سلف پسران دیدم, فهمیدم که اشتباه فکر میکردم…..!!!!!!

 

***

 

خوب شد بازیه Pou اومد توی گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن ، قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن !

 

***

 

پیامک دختر به پسر :
زن یعنی من ، که عشوه هایم دود میکند ابهت مردانه ات را
پاسخ پسر :
قلبونت بِلم عَچیچَم مَن دَل بَلابَل تو اُبُهتی نَدالَم ، بُوچ بُوچ :-* :-*
بیاین الان دستِ جمعی خودکشی کنیم

 

***

 

ترسم از اینه پسرایی که شلوار قرمز و صورتی می پوشن!!!!کم کم رو بیارن به جوراب شلواری

 

***

 

پسر است دیگر
گاهی دلش میخواهد عشقش فقط مال خودش باشد ولی خودش مال همه !

 

***

 

مورد داشتیم پسره به خاطر فوت اقوامش تا ۴۰ روز به ابروهاش دست نزده . . .

 

***

 

بعداز قلب پسرها
چین پرجمعیت ترین جای جهان
اعلام شد…

 

***

برادرم
ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم….
ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم….
ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم….
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ….

اما میخوای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم
خدا شاهده نمیتونم

 

***

 

تصویری از یک پسر ایده آل :
Error 404
not found
!!!No image

 

***

 

یه پسر همسایه داریم خوشگل، فشن، ابرو شمشیری، خوش ارایش، خوش ادا و شیطون، کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم!!!!

 

***

 

فک کنم دوست دخترم داره بم خیانت میکنه
بهش زنگ زدم میگم کجایی؟ میگه پیش دختر خالم
آخه دختر خالش که پیش من بود

 

***

 

کار از ابرو و شلوار قرمز و گوشواره گذشت…
امروز یه پسره رو دیدم وسط دعوا داشت جیغ میزد

 

 

منبع:http://www.irannaz.com/including-anti-boy-humor.html
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
زهرا احمدآبادی

طنز ضد پسری

نظرات (۲)

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۴ زهرا مهربون
سلام
واقعا درست بود متأسفانه جامعه داره به سمت ناهنجاری ها حرکت میکنه...
از این تأسف آمیز تر دخترهایی هستن که به این مثلا آقایان دلبسته میشن و ازدواج میکنن و طرز تهوع آوری توی خیابون با هم راه میرن...

۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۹ محمد محمدیان
خیلی خوب بود
یعنی دوست داری داخل وبلاگم پستی بزاریم تا به دخترهاااا بخندیم ؟
واقعا میخااای ؟
 ( شوخی کردم - عالی بود )
پاسخ:
من به طنز  مشکلاتی که برای  پسرا پیش اومده بود و گفتیم وانتقاد کردیم شما هم در صورت صلاح دید  کار خوبی به طنز از دخترا انتقاد کنید.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی