* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

امام رضا تولدت مبارک........

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ
سلام........عیدمون مبارک باشه.....  داستان زیر درباره یکی از ویژگی های امام رضا و بقیه امام هاست حتما بخونید جالبه........السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ........

 

ابرهاى سیاه

راوى: حسین بن موسى

از شما چه پنهان شک داشتم. نه به شخص امام رضا(ع) نه!... فقط باورم نمی‏شد که واقعا امامان معصوم، بتوانند قبل از اتفاقات از همه چیز اطلاع داشته باشند.

آن روز صبح به همراه امام رضا(ع) از مدینه خارج شدیم.

در راه فکر کردم که چقدر خوب میشد اگر مى‏توانستم امام را آزمایش کنم.

در همین فکرها بودم که امام پرسیدند:

«حسین!... چیزى همراه دارى که از باران در امان بمانى؟!»

فکر کردم که امام با من شوخى مى‏کند، اما به صورتش که نگاه کردم، اثرى از شوخى ندیدم . با تردید گفتم: «فرمودید باران؟! امروز که حتى یک لکه ابر هم در آسمان نیست...»

هنوز حرفم تمام نشده بود که با قطره‏اى باران که روى صورتم نشست، مات و مبهوت ماندم .

سرم را که بالا گرفتم، زبانم بند آمد. ابرهاى سیاه از گوشه و کنار آسمان به طرف ما مى‏آمدند و جایى درست بالاى سر ما، درهم مى‏پیچیدند. بعد از چند لحظه آن قدر باران شدید شد که مجبور شدیم به شهر برگردیم

منبع:http://www.imamalinet.net/old/vigenam/imamreza/farsi/rg/rg.htm

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
زهرا احمدآبادی

ابر های سیاه

نظرات (۷)

بسیار زیبا..
نخونده بودم تا حالا این داستان رو..
ممنون..
میلاد مبارک باشه ..
پاسخ:
خواهش میکنم منم ولادت امام رضا را به شما تبریک میگم
سلام
مبارک
پاسخ:
ولادت امام رضا برشما هم مبارک باشه...
لایک
پاسخ:
ممنون....
عیدتون مبارک :-)
پاسخ:
عید شما هم مبارک
سلام.این روز عزیز رو به شما تبریک میگیم.
پاسخ:
من هم همین طور...
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۱ محمد محمدیان
خیلی جالب بود

ائمه ما بزرگترین دانشمندان جهان هستند
اما کسی از اهل علم نبود که وجود مبارکشون استفاده کنه
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۷ منتظر المهدی
یارضامدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی