* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

دلم تنگ شده.........

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

دلم تنگ شده برای.............

دلم تنگ شده برای آدم های خوب.............

برای آدم هایی که بی آنکه منتظر گفتن تو باشند خود می دانند که تو چه می خواهی.........

برای آدم هایی که حرفی که می زنند را به فراموشی نمی سپارند

برای آدم هایی که واژه انسانیت را به درستی درک کردند.........

برای آدم هایی که نوری که از چهره شان دیده می شود مانند نور خورشید می درخشد نه مثل مهتاب کاذب نه مثل آتیش دهن اژدهایی که قصد سوزاندن کل جهان رادارد....

برای آدم هایی که مانند نسیم صبحگاهی جوری نوازشت می دهند که انگار تازه از مادر متولد شده ای 

      خدایا دلم می خواهد چشمانم را ببندم از فرشته هایت بال پرواز بگیرم پرواز کنم و به آسمان بیایم

                       جایی که هیچ موجود و وجود خبیث و ترسناک و ...............آنجا نیست ونفسی آسوده بکشم

                                            ولی به زمین عادت کرده ام با تمام  سیاهیش.............

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
زهرا احمدآبادی

دلتنگ

نظرات (۵)

زیباست.
لایک
پاسخ:
ممنون
وب خوبی داری من لینکت می کنم
پاسخ:
ممنون منم لینکتون می کنم......
++
یکم تناقض داشت..
ولی جای تامل داشت...
پاسخ:
انشاءالله از این به بعد بهتر میشه........
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۸ محمد علمدار
دلم تنگ شده برای یک روضه ی دلچسب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی