* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

من و بیوشیمی.....

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ق.ظ

سلام...من بالاخره تصمیمو گرفتم قرارشد برم بیوشیمی

 

احساس می کنم بیوشیمی خیلی خیلی قشنگ و جذاب و.....

خلاصه اینکه میتونم از خوندنش لذت ببرم  ولی .....ترم اول و دومش یعنی تقریبا تو یه سال اول بیشتر درسا تکراری و ......... است

ولی از ترم سه تا هشت جذابیت و زیبایی درس ها به اوج خودش می رسه....فکرشو بکنید من از الان رشته فوق و دکترام  هم انتخاب کردم

خیلی  اعتماد به نفسم بالاست.....میخوام فوق بیوشیمی بالینی  بخونم و دکترامو  ژنتیک پزشکی بگیرم.....

اما بیوشیمی رشته به شدت سختی خیلی سخت....اگه ترم اول دومو  از پسش بر بیام  از ترم سه به بعد چون درسا خیلی شیرینه

مسلما  درست و حسابی با علاقه فراوون می خونم....یه مشکل دیگه هم که وجود داره  برام  درس فیزیک  من  تو فیزیک ضعیفم

و یه جورایی اصلا فیزیکو  دوست ندارم.....درمورد  رشته پرستاری هم کمی با خودم فکر کردم  دیدم  پرستاری برای یه دختری

مثل من که جسم خیلی قوی ندارمو...ازخونو و زخمو و.........می ترسم  میتونه خسته کننده باشه و...یا اصلا توش موفق نباشم

چند روز پیش هم فهمیدم   امکان اینکه تو یکی از دانشگاهای تهران  ژنتیکو که خیلی دوسش داشتم بخونم هست

اما چون دیدم رتبه علمی دانشگاهی که بیوشیمی قبول شدم  بالاتر ...... بازم  بیوشیمی رو انتخاب کردم  چون احساس می کنم

بیوشیمی هم میتونه به اندازه ژنتیک برام  قشنگو جذاب باشه به هرحال امیدوارم تو رشتم موفق بشم....

 

  

                              بهترینا رو براتون آرزو می کنم  سلامت و تندرست باشید

                                                         یاحق  

 

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
زهرا احمدآبادی

بیوشیمی

نظرات (۵)

۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
موفق باشی آبجی جون.....
پاسخ:
ممنون ....شما هم موفق و تندرست باشی
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۴ زهرا نیازی
موفق باشی :)
پاسخ:
ممنووووووووون
۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۲ سروش آسمانی
سلام. بنده حدود هفت ساله در زمینه انتخاب رشته کنکور فعالیت میکنم.نمیدونم الان دانشگاه قبول شده اید یا نه؟
اما اگر هنوز دانشگاه نرفته اید چند توصیه از روی تجربه دارم.
یکی اینکه برای کسب اطلاع از هر رشته ای، علاوه بر اینترنت و سایت دانشگاهها و کتب مربوطه، حتما به یکی از دانشگاههای مورد علاقه تون (سراسری یا آزاد یا پیام نور) برید و از دانشجوهای ترم آخر، تاکید میکنم که حتما ترم آخر باشن، درباره محتوای درسی، جو آن دانشگاه و میزان سختی دروس و میزان اهمیت هریک از دروس، گرایشهای فوق لیسانس به همراه تعداد ظرفیت دانشگاهها برای فوق و دکترا و شرایط بازار کار(اگر میخواهید وارد بازار کار بشید) سوال بپرسید.
در دانشگاه مورد نظرتون، حتما با مسئول گروه علمی و اساتید رشته مورد نظرتون صحبت کنید و مشورت بگیرید چون من خیلی ها را دیده ام که بعداز یکی دو ترم درس خواندن تازه میفهمند که چه جور رشته ای قبول شده اند. چون فکر می کردند که اطلاعاتشون کامل بوده! اما نبوده.
موفق باشید.التماس دعا
پاسخ:
ممنون از شما.......
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۸ ابوالحسن جعفری بلالمی
سلام .
مطلبی درومرد مادر وجود داره دوست دارم شما هم بخونیدش .

ارادتمند : ابوالحسن ج

در پناه حق .
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۰ ✿شمیم زندگی✿
موفق باشی
پاسخ:
ممنون شما هم موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی