* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

گفت و گو موبایل و قران.....

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ
            
 
جوانی موبایلش رو کنار قرآن جا گذاشت و رفت بیرون از منزل وفرصتی برای گفتگو بین قرآن و‌موبایل فراهم شد..
 
. 📱موبایل:
این اولین بار است که منو فراموش میکنه 
 
📖قرآن : 
منو همیشه فراموش میکنه 
 
📱موبایل: 
من همیشه با اون حرف میزنم ،اونم با من
 
 📖قرآن:
منم همیشه بااون حرف میزنم ولی گوش نمیده 
 
📱موبایل:
آخه من خاصیت پیام دادن و پیام گرفتن دارم.. 
 
📖قرآن:
من کلا پیام و بشارت دارم 
وعده های زیبا دادم ولی بازم منو فراموش میکنه 
 
📱موبایل:
از من امواج و مطالب زیادی خارج میشه که ممکنه به عقل انسان ضرر بزنه 
ولی با این همه ضرر باز هم منو ترک نمیکنه.. 
 
📖قرآن:
من طبیب روحها و نفسها و جسم ها هستم با این همه درمان
از من دوری میکنه
 
 📱موبایل:
از کیفیت من پیش دوستاش تعریف میکنه 
 
📖قرآن:
من بزرگترین مصدر کیفیت هستم ولی روش نمیشه از من پیش دوستاش تعریف کنه.. 
 
جوان از بیرون اومد که موبایلشو برداره 
 
📱موبایل: 
با اجازه شما ،اومد منو ببره،من که گفتم بدون من نمیتونه زندگی کنه.... .
 
ای مسلمانان والله قرآن غریب مانده . . . 
 
جهت آگاهی  دیگران نشر دهید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
زهرا احمدآبادی

نظرات (۴)

در روز قیامت -که روز حسابرسی است- دادگاه ویژه‌ای تشکیل می‌شود؛
شاکی: رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله)
متهم و مجرم: امت پیامبر
مورد شکایت: بی‌اعتنایی و مهجور قراردادن قرآن
برای اطلاعات بیشتر به قرآن کریم، سوره فرقان، آبه 30 مراجعه فرمایید.
پاسخ:
سپاس از حضورتان
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۰ پرواز سپید
هییی واییی...
اگه قزران رو خوب خونده بودیم و باهاش اشنا بودیم که اینقدر مثل برگ خزان زده با هر بادی به این ور و اون ور نمیرفتیم!
پاسخ:
امیدوارم  از این به بعد بیشتر به خوندن قران و بهره گیری ازش توجه کنیم...
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۶ محمد محمدیان
این گفتگو دقیقا واقعیت روزمره ی ماست

قرآن با اون همه امتیاز وصف ناپذیر در برابر کم ارزش ترین وسایل واقعا مظلوم واقع شده است


ما به این امر ایمان داریم که در اخرت باید به قرآن جواب پس بدیم
قرآن از ما شکایت خواهد کرد ..



۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
تامل برانگیزبود......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی