* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

اتلاف وقت....

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

سلام...

از بعد کنکور تا الان خیلی بی کار شدم  تقریبا تا یه ماه دیگه هم که  دانشگام  شروع شه همین روالو دارم....

صبح ها تا ساعت 11 خوابم ....بعدم یکم  خونه رو جمع و جور می کنم و آشپزی تمرین می کنم  و با خواهر و برادرم بازی می کنم

بعد از ظهرها هم سر م تو اینترنتو وبلاگو .....است ولی با این حال خیلی بی حوصله ام  احساس می کنم  همه وقتم داره تلف میشه

این چند روزه که خیلی وضعم   خراب بود   ..... همش قرص و دارو  ....دکتر  و.... درگیری.... و.....گریه و....بگذریم

راستش میخوام از این سه هفته  باقی مونده تا دانشگام   بهترین استفاده رو بکنم   ولی نمی دونم  چه جوری  

آخه خیلی بی حوصله ام   حتی حوصله پست گذاشتن برای این وبلاگو هم ندارم....حتی  حال ندارم دوخط کتاب بخونم....

نمی دونم این سه هفته  قرار چه جوری بگذره  ولی با تمام  این بی حال و حوصلگی ها....

یه موضوع خیلی خوشحالم   می کنه دی تولد 18 سالگیمه و  اسفند  اولین تجربه  انتخاباتی  من....

17 روز باقی مانده تا تولدم....برام   دعا کنید  حس و حال بهتری پیدا کنم

از این بی حوصلگی نجات  پیدا کنم   وقتم انقدر تلف نشه....شادتر باشم  .....مادر و پدرم ازم راضی باشن و....

دلم  حس و حال خدایی می خواد  .....  می خوام به خدا نزدیکترشم....خیلی زیاد.....

می خوام حال خوبمو  بدست بیارم .....خیلی زود....

التماس دعا...

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۵
زهرا احمدآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی