* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

درد و دلم با خدا

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ

 

 

خدایا سلام ...

 

باز هم منم ...

 

همان که دلش دوباره برایت پرکشیده،

 

با همان بهانه ها،با همان کوله بار قدیمی 

 

با همان یک بغل نق نق،یک سبد انتظار،یک جعبه امید...

 

این بار با چه نامی بخوانمت؟!

 

 

بوی ناب بهشت میدهند نام های قشنگ تو 

 

و چه به موقع به کاردرمان یک به یک زخم های دلم می آیند...

 

برآی اینبار،هوالشافی چطور است؟ 

 

یعنی کسی که شفا میدهد تمام زخم های عمیق و ناعلاج دلم را...

 

 

آه که هوای دلم سبک میشود با زمزمه ی نام زیبایت،

 

نفس میکشم در هوای مهربانی نابت...

.

 

 

اجازه دارم بگویمت الهی العفو؟ 

 

 

اجازه دارم پناه ببرم به نگاه مهربانت و به بخشایشت

 

از شر وسوسه های شیطان که حال دلم را این روزها بدجور ناجور کرده؟

 

 

خدایا خالی خالی ام 

 

یعنی پُر پُر هستم اما از غیر تو...

 

ای شافی دل بیمارم،

 

مرا یادت هست؟ 

 

من همانی هستم که وقتی دلش میگیرد و بغضش می ترکد،

 

می آید سراغت ... 

 

 

همانی که با یک مشت ادعا ویک کوه کوتاهی

 

درانجام وظایف بندگیش،

 

با چشمهای بسته،

 

گاهی هم لجباز، 

 

اصرار به استجابت دعایش دارد، 

 

حال ،یادت آمد من که هستم،معبود من؟

 

 

ای خدا،دلم را آرام کن......

 

 

الهی آمین

 

 

                  

    با همکاری : محمد محمدیان

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
زهرا احمدآبادی

هو الشافی

نظرات (۷)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۲ مهنا احمدی
ای خدا،دلم را آرام کن......عاالی++++

 
پاسخ:
سپاس از نگاهتون.....
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۸ ♥ محجبه ♥
عااالی بود :)))
پاسخ:
ممنووووووون....
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۲۱ سفیـــر نـــور
الابذکرالله تطمین القلوب
پاسخ:
خدایا دلم را آرام کن

سپاس از حضورتون...
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خداوندا دل تنگ دلتنگم مرادریاب .....
پاسخ:
سپاس از نگاهتون...
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۷ راه امـــیـــن

با سلام واقعا ممنون به خاطر متن آموزنده تان!

پاسخ:
خواهش می کنم
سلام وبت خوبه میگم میتونی واسه من عکس بزاری بلد نیستم روی صحفه ام/؟
پاسخ:
سلام

سپاس از نگاهتون
سلام آجی من ذخیره کردم امانمیشه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی