* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

قدردانی و خداحافظی موقت

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ

 

سلام....

 

تو این پست می خوام قدردانی کنم ازتمام کسانی که تواین وبلاگ با من همراه بودن

 

منو دنبال می کردن تو نگارش مطالب و تصاویر کمکم می کردن و کسانی  که به  هرنحوی

 

با حضورشون تو این وبلاگ به من یاری می رسوندن و امید نوشتنی دوباره میدادن در ابتدا

 

که این وبلاگ ساخته شده بود آقای رضا فاطمی یکی از نویسندگان وبلاگ پیش نویس ها با

 

نظراتشون منو همراهی می کردن شاید اگر حضور ایشون در اول راه نبود من ناامید می شدم

 

و....همچنین در ادامه راه هم جناب آقای محمد محمدیان نویسنده وبلاگ آسمان آبی با

 

 همکاریشون تو نگارش وتصاویر مطالب خیلی به من  کمک کردند  شاید باورتون نشه من در

 

شروع کارم حتی آپلود کردن تصاویررو هم بلد نبودم ولی با  کمک های جناب آقای محمدیان

 

تونستم خیلی پیشرفت کنم و همین طور باید از نویسندگان وبلاگهای

 

آبریزان،آسمان آبی ، منتظر المهدی و پرواز سپید ، پیش نویس ها ،به امید ظهورش صلوات

 

کلبه عشق من و همسر آذریم ،شمیم زندگی ٬ جوجه دانشجو ،ماهد مدیا ،حسینیه دل،

 

میل آمدن ،دختر لبخند خداست ،دخترمهتاب،روایت،راه امین ،دلبرانه می نویسم دلبرانه بخوان ،

 

درخت دانش دروس عمومی ،و کسانی که حاضر به تبادل لینک باما شدند  و تمام کسانی که

 

 در این وبلاگ حضور پیدا کردند  تشکر کنم  بخاطردنبال کردن وهمراهی من تو این وبلاگ. 

 

یه جورایی مجبورم بخاطر درسام چند وقتی رو ازتون خداحافظی کنم ولی مطمئن باشید

 

برمی گردم برام دعا کنید  بتونم با بهترین نمرات واحد هامو پاس کنم  نمی دونم 

 

چند روز یا چند وقت نیستم 

 

ولی دوباره میاااااام   منتظر م باااااشید

 

خدانگهدارتون.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
زهرا احمدآبادی

قدردانی

نظرات (۹)

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۴۳ عــ ـاکـ ـف ...
به سلامت :)
موفق باشی انشاءالله :)
پاسخ:
سپااااااس

همچنین...
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤

سلام آبجی جون ان شاء الله موفق باشی


منتظرت هستم.....

پاسخ:
ممنووووووووووووووون
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۶ محمدرضا گلزاری
موفق باشید
پاسخ:
همچنین...
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۱ محمد محمدیان
حتما درس و آینده تون مهم تره

در پناه حق موفق باشید *
سلام بر شما
ان شاءالله که موفق باشید نه تنها در درس در تمام مراحل زندگی...
به قول اقای محمدیان اونا مهمتره ..وگرنه اینجا بیشتر برای سرگرمی و فراغت هست..
موفق باشید بانوی خوش ذوق...
پاسخ:
سلام

سپاس از نگاهتون

موفق باشید
البته لازم به ذکره که ما خیلی بیشتر باید ممنون شما باشیم بخاطر مطالب بسیار عالی و متفاوتی که برای انتشار برای ما ارسال می کردین...هنوز و هنوزه برای بار چندم اوهارو میخونم...

تشکر..تشکر..
منتظر حضور مجدد شما در این وبلاگ هستم..
پاسخ:
خواهش میکنم...
خدانگهدارت(:
پاسخ:
خداحافظ...  :)
منتظریم 
زووود برگرد 
:-)
پاسخ:
انشاءالله اواخر اسفند... :)
صاحب این شب ها جان پناهتان...
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی