* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

بدرستی که او وشیعه اش همانا روز قیامت رستگارند. پیامبراکرم

* شیعه *

استفاده از مطالب درصورت ذکر منبع زیرمطلب (نه آدرس ما) بلا مانع است چون بیشتر مطالب از سایت یا وبلاگ های دیگر گرفته شده ذکر منبع زیرمطلب لازم است
هم چنین برای مطالبی که منبع ندارند درصورت تمایل می توانید آدرس وبلاگ را ذکر کنید

پیام های کوتاه
  • ۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۵
    مادر
نویسندگان

*ازهمه چیز برتر است*

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ب.ظ
 
توی یک جمع بی حوصله نشسته بودم 
طبق عادت همیشگی مجله را ورق زدم تا به جدول رسیدم 
 
یکی گفت : بلند بگو
گفتم : یک کلمه سه حرفیه
ازهمه چیز برتر است
 
تو جمعمون یه بازاری بود سریع گفت: پول
 
تازه عروس مجلس گفت: عشق
شوهرش گفت: یار
 
کودک دبستانی گفت: علم
 
بازاری پشت سرهم گفت : پول، اگه نمیشه طلا، سکه 
 
گفتم: ارباب! اینا نمیشه 
گفت: پس بنویس مال
گفتم: بازم نمیشه 
گفت: جاه
 
خسته شدم با تلخی گفتم: نه نمیشه 
 
مادر بزرگ گفت: مادرجان، عمر!
سیاوش که تازه از سربازی آمده بود گفت: کار
 
دیگری خندید و گفت: وام
یکی از آن وسط بلندگفت: وقت
خنده تلخی کردم و گفتم: نه 
 
 
اما فهمیدم
تا شرح جدول زندگی کسی را نداشته باشی 
حتی یک کلمه سه حرفی آن هم درست در نمی آید !
 
هنوز به آن کلمه سه حرفی جدول خودم فکر میکنم
 
شاید کودک پا برهنه بگوید: کفش
کشاورز بگوید: برف
لال بگوید: حرف
ناشنوا بگوید: صدا
نابینا بگوید: نور
 
و من هنوز در فکرم
که چرا کسی نگفت:
 ✨✨خدا ✨✨
 
@dibache_adab
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷
زهرا احمدآبادی

نظرات (۳)

۳۰ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۹ عــ ـاکـ ـف ...
 
 الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین
والائمة المعصومین علیهم السلام...


عیدتون مبارک :)
پاسخ:
سپااااااس عید شما هم مبااااارک
il punto è che senza Altea Ginko sembrerebbe una specie di poliziotto-monaco totalmente ossessionato da Diabolik, come ha già detto Sraule. Sarebbe un fanatico, poco simpatico e alla fine anche poco &qqan;umoto&uuot;.Perciò è importante che abbia vicino altea (che a me non è antipatica, affatto) ed è meritorio che gli sceneggiatori in questi anni abbiano cercato di are più spessore al personaggio
Undeniably imagine that which you stated. Your favourite justification appeared to be on the
net the easiest thing to consider of. I say to you, I
definitely get irked while people think about issues that they plainly do not recognize about.
You controlled to hit the nail upon the top and also outlined out the entire thing without having side-effects ,
other people can take a signal. Will probably be back to get more.
Thanks

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی